En dag då jag fått gjort mycket

Har nästan inte alls hunnit vara hemma idag. Blev en heldag på stan. For 10.30 och kom hem kl.16. Fick bytt batteri samt armband till min klocka, äntligen! Sökte också efter en present åt Johnny, men det var inte det lättaste, han får vara nöjd med det han får, ska ju bjuda honom på mat också. Träffade också Elisabeth och vi var på "kaffe".


Köpte ett C och ett J idag. De var lite mindre än &-tecknet jag hade från förr, men det gör inget. Kanske hänger upp dem på väggen senare i huset så då kan man ju justera höjden på dem.

Den som såg på senaste avsnittet av Strömsö blev kanske inspirerad av att laga påskägg av balonger och gips, det blev iaf. Johnny. Var till Sinooperi i stan och frågade efter gips, men det var slut för det har varit så många som varit efter det då de sett på programmet. Skulle inte komma mera denna vecka heller, så det blir inga gipspåskägg till påsk iår.

Ikväll bjöd Gunvi på födelsedagskaffe. Jag hade köpt en sån här åt henne:


Var in en sväng till Mia också och såg på deras nymålade golv. Det blir så fint! Jag vill också ha gammalt trägolv! Men får väl nöja mej med min gäststuga senare, där kommer inga nymodigheter in och där blir det garanterat ett gammalt trägolv.

Har hunnit med lite påskpyssel idag. Satte ut en hink med ris vid vägen samt tog bort fjädrarna från riset där inne och satte dit ägg istället.





Nu var det slut på lediga dagar. Imorgon jobb 8-16.

Trackback
RSS 2.0