"Vill ha" möbler

Surfar runt lite på huuto.net och hittar så fina möbler, synd bara då de är så dyra. Dessutom skulle jag nog inte komma på tanken att försöka ropa in något, vill ju vara säker på att jag får det som jag vill ha.


Fint klädskåp


En sån här vill jag ha på lilla wc:n


Charmigt skåp


Oj oj, vill ha!


Tur att det blir sommar snart så jag får börja renovera lite möbler. Har ju nog en del som behöver få lite ny färg. Kanske bäst att ta vara på det man har innan man köper mera projekt. Har dock en del möbler på önskelistan, sådana som jag inte har på vinden t.ex. ett gammalt klädskåp till vårt sovrum samt ett litet skåp att ha lavoaren på i lilla wc:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0