Stadsdag

Igår fick vi äntligen den andra lottlistan som vi väntat på i flera veckor. Köpte nog en del lotter men ännu fanns det nåt på fyrtio kvar. Får hoppas man vinner nåt nu då man sponsorerat marthorna så mycket! Återstår att se på Lördagen om man har tur i spel eller inte.

Idag blir det en stadsdag. Ska träffa min småkusin. Måste också hitta en present åt Johnny, vilket inte är det lättaste. Tips mottages! Har också en del andra ärenden att utföra på stan. Får se nu om jag får infört min klocka på batteribyte, har varit utan den nu i nån månad då det är så lång väg till Hovisepät. :) Har bara inte kommit mig för att fara med den, dessutom tar det ju en stund för dem att byta batteriet också. Gunvi fyller idag, så blir väl att köpa nån blomma åt henne också. Dessutom gapar kylskåpet tomt så det bör påfyllas.

Måste väl kika in till en telefonbutik också för att reda ut varför det inte står vem som ringer då nån ringer åt mej, står bara nummern fastän jag har in personens nummer i telefonen från förr. Det är ingen skillnad vem som ringer, det står fortfarande bara nummern. Blev såhär då jag bytte SIM-kort igår. Måste lägga in Johnnys nummer pånytt för att få hans namn att synas då han ringer, men så kan jag väl inte behöva göra med ALLA nummer?!?
Trackback
RSS 2.0