Något fel på bilen

Var och handlade. Då jag skulle köra hem började en lampa lysa i bilen som inte brukar lysa. Läste i serviceboken att om en sådan lampa börjar lysa ska man fara direkt till verkstan, så for direkt till opel verkstan. Tyckte på vägen dit att det gick trögt framåt, gasen kändes trög (brukar ofta vara så med mina bilar, undrar varför). På Opel kollade de med en maskin, men de kunde inte säga vad som var fel, bara att det är något fel. Fick en tid först nästa måndag. Hoppas jag kan köra tills det då. Tur att jag är ledig några dagar nu, men inte så roligt då jag hade planerat att fara till gymmet dessa dagar, blir inget med det nu då. Får hoppas det blir en billig historia detta, men det tvivlar jag på, men man kan ju alltid hoppas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0