Jobbat färdigt för idag

Äntligen var den här arbetsdagen slut. Skulle egentligen nog ha varit skönt att ha varit ledig hela påsken, men jag sa ju att jag kunde jobba, så nu göra jag ju det då. Känner mig nästan stressad då jag jobbar helger. Först jobbar man på jobbet och sedan då man kommer hem känns det som om man måste "jobba" då också. Visst har jag rätt att ta det lugnt efter jobbet, men känns så här just nu.

Nu ska jag iallafall sätta mig ner med en chipspåse i handen och glömma jobb och sjukdomar. Kanske det kommer nåt bra på tv, om inte så finns det ju digiboxen full av program att se på :) Nu kom det upp en gullig Molly kisso i famnen, kurrar som bara den. Kissona får mej alltid på bättre humör :)

Jobbar 7-15 imorgon, men tänker ta ut mina 20 söndagsminuter och sluta lite tidigare.

Go´kväll och God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0