Full rulle på jobbet

Har haft mycket att tänka på i jobbet idag. Stressigt har vi inte haft det, bara mycket extra att göra. Tog på mig att jobba 7-15 på onsdag fast jag egentligen skulle ha haft ledig dag, men vad kan man, nån måste ju vara på jobb. Såg att nästa helt lediga helg jag har är först 14-15.5 jippie, men jag klagar inte på arbetlistan, vet ju hur svårt det var att knåpa ihop den, att dessutom behöva skriva om den pånytt är inte lätt (pga av kurser och annat som man inte visste om på förhand). Nog är jag ju ledig däremellan också, bara ingen HEL helg.

Nu blir det att äta rester som lämnade av gårdagens pizza, skönt att inte behöva laga mat ikväll. Borde anställa en kokerska som skulle göra sådana saker, tycker verkligen INTE om att laga mat, speciellt inte då man sällan får höra att nån uppskattar den. Blir väl också att se ett avsnitt av Färjan på tv5play, bara för att koppla av lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0