En bra lördag

Fanns inte så mycket att se på mässan, men köpte 2 struvor samt en sko, men inte vilken sko som helst utan en sko med påskblommor i. Var och såg till utställningen vid vuxeninstitutet också. Nog fanns det mycket att se på, men inte en sak som någon lagat på snickarkursen. Bara renoverade möbler hade de utställt, men inga nytillverkade. Brukar ju nog nästan annars bara vara vi som ställer ut från kursen, men iår har vi ju inte gått på nån kurs så man tycker ju nog att nån annan kunde ha ställt ut istället. Sen blev det en Albaneza på Linda Kebab, men jag tyckte inte det var någon höjdare.



Häftig sko!

Johnny konstaterade igår att man kan se älven från övrevåningen just nu. I vanliga fall syns den inte, men det är väl så mycket vatten i älven nu så den syns över vallarna

Där syns lite vatten!

Köpte vit sprayfärg för nån dag sedan så idag tog jag tillfället i akt och målade de bruna ljusstakarna vita. Får se om jag ännu måste måla nåt varv till, men de blev nog ganska bra tycker jag.



Får vara hemma ännu en halv timme, sedan ska jag på nattjobb igen. Känns dock ganska bra att fara i jobb inatt, man får ju söndagsersättning! :)
Trackback
RSS 2.0