Elektrikern här

Nu är snart alla lampor ikopplade i bastun och badrummet, bubbelbadet borde kunna invigas idag, får se :)


Elen till bastukaminen kopplas

Jag fick inget besök ikväll. Tea fick förhinder så hon kommer kanske på torsdag istället :)

Har i flera timmar haft nåt som har irriterat i ena ögat, men nu tror jag det börjar bli bättre. Inte hittade jag nån ögonfrans eller liknande i ögat heller. Kan vara så irriterande att ha något i ögat. Tror man ska klia sönder det! Ännu är ögat lite vattnigt, men det känns bättre.

Vår tvättmaskin bråkar nu igen. Just då jag tvättade så började det rinna vatten från luckan då maskinen var igång! Inga mängder men iallafall lite. Måste vara otätt nånstans. Dessutom så blinkade displayen av och på...Tur att vi ska köpa ny maskin småningom.

Nu ska jag gå in och se hur arbetet framskrider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0