Fredag! :)

Då var man hemma igen då. har fått gjort mycket hittills idag. Är också glad över att jag storstädade igår, så slipper jag göra det idag. Var säkert en månad sedan jag tvättade golvet, men fick gjort det igår! Är så jobbigt då man måste bära vatten av o ann från huset samt värma upp det innan man kan tvätta.

Slutade 8 imorse. For sedan till gymmet. Hade ingen brådska så tog det lugnt efteråt o satt 15 min i massagestolen, skönt! Efter det for jag o handlade till Prisma, där var det mycket folk som vanligt på en fredag. Var JÄTTE hungrig då jag kom hem så nu sitter jag o äter micro-broilersoppa o smörgås...brist på fantasi som vanligt, men det är mättande. Ska laga hamburgare ikväll, får hoppas biffarna blir bra då jag aldrig gjort såna förr. 

SKÖNT då det är fredag...men måste upp till 7 till jobbet imorgon... 
Trackback
RSS 2.0