Vilka tv-program ser jag på just nu?

Ser nog på en hel del olika program just nu. Men det går ju förstås i perioder vad man ser på beroende på vad som visas på tv.

Ung och bortskämd sve tv1 måndagar kl.21
Top Model 14 sve tv3 måndagar kl.21
Svenska hollywoodfruar sve tv3 måndagar kl.22
Tuuri fin tv4 tisdagar kl.20
Äntligen hemma sve tv4 tisdagar kl.21
Bartenderskolan sve tv3 tisdagar kl.23
Thailandsturister i trubbel sve tv4 kl.23.40
Strömsö FST5 onsdagar kl.20
Bonde söker fru sve tv4 onsdagar kl.21
Grannfejden sve tv3 onsdagar kl.21
Berg flyttar in sve tv4 onsdagar kl.22
Välkommen åter sve tv4 onsdagar kl.22.30
Robinson sve tv4 torsdagar kl.21
Lyxfällan sve tv3 torsdagar kl.22
Idol sve tv4 fredagar kl.21
Modern family sve tv4 fredagar kl.23.55

Ser alltså på en hel del olika program. Har säkert glömt bort nåt, men dessa borde vara de flesta. Tur att man har inspelningsbar digibox, annars skulle man inte klara sig. Det är också sällan jag ser på ett program på samma gång det sänds i tv. Oftast ser jag på det en stund efter att det börjat, på så sätt kan jag spola förbi alla reklaminslag. Men för tillfället har vi ca. 40 olika program inspelade som vi inte sett på. Dock är de flesta Johnnys program som inte jag vill se på! Men observera att det finns inte ett enda program som jag ser på på helgen! Då blir det oftast nån film inbandad. Men just nu tycker jag de visar värdelösa underhållningsprogram på helgerna. Annat var det förr i tiden då de visade Robinson o Fångarna på fortet på helgerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0