Måndags funderingar

Har lagt igång en tvättmaskin. Funderade om jag skulle fara på jumppa, men bestämde mig för att vara lat idag. Motorvärmaren måste isåfall i. Tänkte om jag skulle få tvättat flera maskiner idag så ska jag nog vara hemma tills jag måste till jobbet. Känns som om man skulle kunna vara ledig nu några veckor samt över jul. Vara hemma o njuta av allt julpynt, se på julfilmer o äta julgodis! Men imorgon ska jag nog tvinga mig själv att fara till gymmet, måste ju ändå köra till Smedsby en gång till på dagen då jag ska till tandläkaren.

Har gjort en lista på vad jag ska köpa från Ikea på lördag, men då jag skulle printa ut den stod det att ett flertal av de saker jag skulle ha var slut!! Bläää! Får se sen i butiken då om det faktiskt stämmer. Annars får man väl hitta nåt annat att köpa! Egentligen behöver jag ett nytt vardagsrumsbord och barstolar, men jag behöver ju inte dem precis nu, utan snarare till våren. Blir väl no en resa till Ikea i vår nångång. Tror inte jag tänker köpa bilen full då vi ändå ska över till Stockholm efteråt. Väntar sååå till helgen, kan det inte vara helg nu!




Det här bordet samt stolar av den här modellen vill jag ha, men köper väl nog dem först i vår (hoppas de finns att köpa då).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0