Trött, tröttare, tröttast!

Trött, är ett bra ord att beskriva mitt sinnesläge just nu. Visserligen har jag väl nog fått sovit ca.5 timmar på jobbet inatt, men tycker att jag bara har drömt mardrömmar! Överlag har jag drömt mycket mardrömmar på senare tiden...undrar varför...Går väl och oroar mig över allt hela tiden så kanske det har en inverkan.

Nu blir det att vila några timmar på soffan för att sedan släpa sig iväg på jumppa till kl.11. Ska försöka att inte stressa dit idag. Startar alltid så sent hemifrån så det blir att stressköra o sen håsa då man ska klä om sig på gymmet för att man ska få en bra plats i jumppasalen. Jag lever väl i samma tider som då vi bodde i Smedsby, men borde nog inse att det tar några minuter längre att köra från Voitby än från Smedsby till gymmet. Är inte bara gymmet jag startar sent till, gäller i princip vart jag än ska så blir det stressigt. Speciellt nu då det är vinterföre och man inte kan köra allt för fort (iaf inte efter vallvikvägen).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0