Tandläkaren

Var till tandläkaren idag. Lappade 2 hål, tog nog lite sjukt, fast jag ville inte ha nån bedövning idag heller. Hålen som hon lappade var så långt bak så det tog sjukt också då hon bände upp munnen för att komma åt med borren. Hon såg lite på min ena visdomstand också, sa att det kom ut var därifrån. Lät inte bra det. Så hon lade in en tid till tandkirurgen så hon får se på den och bestämma när den ska bort opereras. Usch. Hoppas inte det blir före julen. Har inte haft några problem med visdomständerna sedan i våras då den ena opererades bort. Vill kunna äta julmat utan att ha ont.

Tycker jag bara springer vid tandläkaren nu hela tiden. Förra veckan, idag, 8.12, 9.12 och 28.12. Hoppas det inte blir ytterligare nåt besök dit. Blir nog en saftig historia det här, men man får ju glädjas över att man inte går privat. Om jag skulle göra allt detta privat skulle jag nog vara PANK vid årets slut!

Oj nej, kom just på att jag säkert måste betala massage räkningen innan årets slut också...blää...

Trackback
RSS 2.0