SJUKT I HALSEN!!!! :/

Har så sjukt i halsen så jag vet int vad jag ska göra! På fredag morgon kände jag att jag var lite sjuk i halsen, men det har bara blivit värre.  Känns som ett rivjärn varenda gång man sväljer. Tar sjukt att hosta dessutom. Inga halspastiller hjälper, köpt Strepsils, men int kan man ju äta opp hela förpackningen på en gång, efter 3 tabletter har jag inte märkt nån skillnad! Nu känns det dessutom som om man skulle få feber. Har känt mig relativt pigg idag, eller ja trött har man väl varit, men inte så här slut som jag är nu. Bara snurrar i huvudet o så fryser jag. Inte kul! :/ Försöker få ner en kycklingbatong, går väl sådär, men jag är så hungrig så ska nog tvinga ner den på nåt sätt. Vill inte bli sjuk!

Får se nu hur morgondagen blir...väntar nån timme och ser om febern stiger eller inte. Jag som vanligtvis har ganska låg temp så känner direkt tempen går över 37, så det är på gränsen. Tycker inte om att ta ställning till om man ska orka på jobb imorgon eller inte. Tänk då om man känner sig relativt pigg ikväll, men sen då man stiger upp imorgon är man helt färdig. Då är det inte roligt att ringa till jobbet och säga att de får fixa nån inhoppare som måste komma nästan direkt...suck...

Måste iallafall fara o ta svalgprov imorgon har jag bestämt oberoende om jag jobbar eller inte, bäst att ta det säkra före det osäkra, för så här sjukt har jag ALDRIG haft i halsen förr!
Trackback
RSS 2.0