Julförberedelser

Beställde just nya julgardiner från NetAnttila. Vet inte om de finns i stan, men tog det säkra före det osäkra och beställde. Tänk då om jag skulle fara till stan och inte hitta dem på Anttila, och sen då jag vill beställa dem på nätet så skulle de vara slut! Nej, var nog bäst att beställa dem direkt, blev inte så dyrt. Köpte 4 st julgardiner i Januari i år, men de kan jag inte ha här i föjset, de passar endast inne i huset, så blev att köpa nya. Hade inte 3 st julgardiner som var kappor, endast såna som ska hänga på sidorna (eller vad de nu heter)...


Dessa beställde jag


Vill också ha nya sittdynor till köksstolarna, just nu har jag ljusgröna, men de passar inte så bra till julen (tycker jag) :) Vill antingen ha vita eller röda, men lutar nog mot att det blir röda (vita blir så snabbt smutsiga). Vet inte om de ska vara helt röda eller ha nåt mönster...men då de är så dyra, och jag behöver 6st!

Någon som har tips på var man kan köpa sittdynor som är relativt billiga??
Trackback
RSS 2.0