Vilken hårfärg ska jag ha?

Alltså nu måste jag fråga er. Vilken hårfärg tycker ni jag passar bäst i, och ska jag ha kort pannlugg eller lång? Visserligen så har jag ju just färgat håret brunt (kommer ej att färga det ljust snart igen). Men jag blir bara så trött på att höra att "Du passade nog bättre i blont hår, varför färgare du det brunt?" Jo därför att jag ville ha lite förändring! Har typ färgat det samma nyans sedan jag var 12 (iaf fram till 2005, sedan har vissa nyansskillnader förekommit) så man börjar bli liiite trött på det blonda håret.

Har alltid velat prova på att ha svart hår, men jag tror nog inte jag vågar ta steget så långt, brunt får nog räcka. Tycker dessutom att jag passar bättre i lite mörkare hår då jag har så mörka ögonbryn.


     
2005                           2005                              2006
     
2006                           2007                               2007

     
2008                   2008                       2009

     
2009                      2010                      2010

Ja det tog en stund att söka fram alla dessa bilder :) Vet inte riktigt vilken frisyr jag tycker mest om...kanske den från 2007 då jag har lockigt hår...kan medge att det blev lite väl mörkt nu då jag färgade håret, men HATADE de blonda slingorna som jag hade före. Men usch för 2009:s bild då jag hade kort kort hår o orange/brun färg på håret! Funderar dock om jag ska klippa kort pannlugg igen...men kommer nog att ångra mig...IGEN! :)

Tror dock INTE att jag färgar jätte blont pånytt, snarare lite lite ljusare än vad jag har nu, men man vet ju aldrig! :)

Kanske jag borde testa att ha min RIKTIGA hårfärg...?? Hur nu den såg ut?

 

 


Kommentarer
Postat av: Malena

Jag tycker att du passar med både blont och mörkare hår, dock bättre i blont. Pannlugg passar dig jättebra, men du kan också ha lång sådan.:)

2010-12-10 @ 10:35:20
Postat av: mamma

du passar bäst i frisyr o hårfärg fr. 2007

2010-12-12 @ 18:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0