Samma mat hela tiden...

Har jobbat 7-15.06 idag för att vara exakt! Dagen gick faktiskt ganska snabbt, skönt då det är så nångång också :) Har inga planer för ikväll, känner mig trött nu. Borde laga mat. Har ingen inspiration. Blir bara samma mat hela tiden. Har visserligen kebabspett i kylskåpet så det äter vi ju inte varje dag...men vad ska man laga till? Potatis är så tråkigt. Franskisar äter vi hela tiden. Om jag kokar potatis så vill ju Johnny ha nån sås, han tycker det blir så torrt annars. Jag äter helst inte såser, tycker det är något onödigt. Så om han vill ha sås brukar han få laga det själv!

Borde vara på bra humör nu då jag är ledig till tisdag kl.17!! :) Men det goda humöret har inte infunnit sig ännu. Ser bara allt skräp jag borde plocka upp. Kanske man måste dammsuga nåt denna vecka, men inte idag iaf.


Så här fint väder var det då jag kom hem


Kommentarer
Postat av: Malena

Vilket vackert foto. Bra att bo i öppna landskap, då ser man mer av himlen:)

2010-12-01 @ 17:02:19
Postat av: Caroline

Tack! Jo, såg många bra "foton" då jag körde hem. Men hade ingen kamera med så kunde inte stanna. :)

2010-12-01 @ 17:07:02
URL: http://voitbygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0