Pizza

Har just tagit en pizza ur ugnen så nu blir det att smaska i sig den, eller halva ialla fall för vi ska dela på den :) Inne i huset är en tvättmaskin igång o jag har plockat upp lite här inne, känns lite bättre nu. Ska försöka slappna av nu och njuta av den lediga söndags kvällen.

Imorgon blir det fullt program hela dagen, fastän jag är ledig. Tänker fara till gymmet, söka julklappar åt min klient, kanske söka andra julklappar, fara till loppis, fara o handla upp de sista på ett presentkort jag fick förra julen...var det nåt annat...JO, på kvällen tänker jag fara till stan igen o se på Lucia! :)

Hoppas kakelgubben lagar sig ut hit imorgon...men jag tvivlar...

Men nu blir det PIZZA!! :)


Pizza!!! Oj vad jag är hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0