Fullt upp på min lediga dag

Nu blir det att fara till gymmet, ska fara på LadyBody och Korsetti. Var bara 1 gång förra vecka så det är dags igen. Tror inte jag hinner fara nå många gånger den här veckan heller.

Efter det tänker jag fara till stan och se om jag kan hitta några julklappar. Den största utmaningen blir dock att hitta nåt för 26 € åt mej själv från Salkari (har kvar den summan på presentkortet jag fick förra julen). Tycker de bara har dyra saker där, och inte vill man ju heller köpa nåt billigt som jag inte vill ha. Visserligen har de väl billigare örhängen, men vad gör jag med dem då jag inte har hål i öronen? Ger bort? Nja, vill nog helst ha nåt åt mej själv, det är ju ändå mitt presentkort.

Får se om jag hinner fara en sväng till loppis också, börjar känna ett visst abstinensbesvär då jag inte var dit förra veckan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0