Förkyld

Usch, vill inte vara förkyld. Har ingen feber just nu, men det är på gränsen. Man är bara SÅ trött, orkar ingenting. Har varit på mat till Johnnys idag (annars skulle man ju inte ha fått nån mat). Var gott med mera julmat, ännu har jag inte tröttnat på den. Har ju faktiskt kvar min rökta kalkonbit i kylskåpet, blir väl att äta av den imorgon.

Skulle egentligen ha jobbat inatt, men ringde nog och sa att jag inte kommer. Tur var nog det för jag skulle inte ha orkat göra någonting! Resten av kvällen ska jag nu bara ligga i soffan, äta nån (flera) chokladbitar samt se på nån bra film. Tur att man bandat in flera filmer de senaste dagarna så man har nåt att se på :) Hoppas bara inte man somnar mitt i, men det återstår att se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0