En lång dag

Äntligen var man hemma efter en lång arbetsdag. En ganska slö sådan egentligen. Sen då jag slutat jobbet var vi till Prisma o handlade samt till Mäckis o åt. Nu får man äntligen sätta sig ner o ta det lugnt en stund. Ja eller kanske inte. Borde gå upp på vinden i huset o se om jag får ner Molly. Jag lockade upp henne dit o nu e jag rädd hon ska falla ner då det inte finns golv överallt där uppe. Fast Johnny o Jussi e ju inne i huset så kanske de ser efter henne :)

Ikväll blir det nog att dricka ett glas glögg eller två samt se på nåt bra. Imorgon kallar jobbet igen, men ska först till 11 så det är lugnt. Ganska skönt att få fara lite senare till jobbet, fast jag nog egentligen inte tycker om att ha "hoppartur" o jobba kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0