Äntligen FREDAG! :)

Så var den efterlängtade fredagen här! Jippii! :) Ikväll är det julfest från jobbet som gäller. Borde dock fara hem ganska tidigt om jag ska orka upp imorgon då vi ska köra ner till Åbo. Men jag ska inte köra så jag kan ju sova då, OM jag kan. Men man får se hur länge man är ikväll, vill inte ta nån stress heller för att man ska iväg imorgon. Enda tiden vi har att passa är ju båten, o den går 20.15, så senast 19.15 måste vi vara där. Men före det ska jag en sväng till Ikea också, men det borde inte ta så länge, typ 1 timme så har jag sett det jag ska.

Nu tänkte jag fara till gymmet på RPV och LadyBody. Sen borde jag städa, packa samt förbereda mig inför kvällens fest! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0