9 år tillsammans och 5 år förlovade

Idag har det gått hela 9 år sedan Johnny och jag blev tillsammans, tiden går nog snabbt, känns som igår. Jag är ju nog fortfarande 17 ;)

Har jobbat inatt, gick nog bra fast jag hade lite stegring igår kväll och var trött. Gick och sova direkt jag kom hem imorse, har aldrig hänt förr att jag sovit 3 timmar efter nattjobbet, men tydligen behövde jag det. Nu är jag pigg och utvilad.

Får se nu vad vi ska göra idag. Blir väl nog att vi far in till stan. Vill se lite vad de har på rea. Vi borde också beställa badrumsmöblerna (så de nu kommer nångång). Vi vet redan hur duschhörnan ska se ut, men resten återstår att se...

Sedan ska vi också äta nåt smaskigt, antingen vid Amarillo eller Pancho Villa :)

Hoppas på en bra dag!


Vi på vårt förlovningskalas Januari 2006


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0