Morsdag 2023

Årets morsdag firades på Lillö. Tyvärr orkade mamma inte komma med, men Wilmas fammo och faffa kom dit på mat. Vädret kunde inte ha varit bättre ☀️.


Jag planterade vårblommor i blomlådorna. Höstblommorna hade gjort sitt 😉.


Isen var borta, förutom en liten rand inne i viken.


Vi bar ut utemöblerna och åt utomhus. Det var riktigt skönt väder och cirka 17 grader. Emellanåt blåste det, men vinden svängde.

Jag skulle gärna ha stannat kvar över natten, men vi hade både jobb och dagis följande dag. Något nytt "sova över tidigt rekord" blev det tyvärr inte i år. Skulle jag inte ha jobbat så skulle vi säkert ha sovit över tidigare i maj. Ser dock framemot att få sova över första gången för säsongen kommande helg 🙂.

Ja och den här fina nåldynan hade Wilma gjort åt mig på dagis 😍. Hon hade redan tidigare sagt att presenten hade något med sömnad att göra. Ja så nu får jag börja sy då...eller så har jag nåldynan som prydnad 😅.


Blev en fin morsdag ändå fastän mamma var saknad på Lillö 🩷.








Kommentarer
Postat av: Carita

Vilken fin nåldyna



VILKEN FIN NÅLDYNA !!








2023-05-24 @ 14:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0