Semesterveckan đŸ€©

En vecka gĂ„r snabbt. Semestern Ă€r slut för denna gĂ„ng. Och nu har nĂ€stan en vecka till rusat ivĂ€g. Borde ha en vecka ledigt i maj ocksĂ„ att se framemot. Vad har jag gjort pĂ„ min semester dĂ„? PĂ„ mĂ„ndagen var Wilma ocksĂ„ ledig, sĂ„ dĂ„ blev det bl.a ett besök till min syster i Smedsby.


Tisdag, onsdag och torsdag var Wilma pÄ dagis. DÄ blev programmet ganska det samma alla tre dagar. Förde Wilma till dagis och Äkte raka vÀgen till gymmet. KÀndes konstigt att inte behöva stressa sig igenom ett gym pass, Àr ganska ovanligt det. Oftast har jag nÄgon tid att passa. Antingen jobb eller dagis hÀmtning. Sedan hann jag nog med lite stÀdning mellan varven och fick faktiskt upp 5 gardiner! Otroligt men sant.


PÄ fredagen blev det en mor och dotter utflykt till SeinÀjoki (mera om det i nÀsta inlÀgg). PÄ lördagen blev det en stadsdag med glitteransiktsmÄlning, mat pÄ Rax och lite annat skoj.


Lite senare Äkte vi till VÀstervik dÀr det bl.a. blev legobygge.


Söndagsförmiddagen spenderades i Vilpe Arena dĂ€r Wilma fick prova pĂ„ en redskapsbana, förĂ€ldra-barn jumppa och estetisk truppgymnastik. Det sistnĂ€mnda var hon inte sĂ„ vĂ€rst intresserad av. Redskapsbanan var nog bĂ€st, och hotdogen. Men nĂ„gra bilder hann vi inte ta, var ju full rulle hela tiden 😅.

Det blev en bra semester dĂ„ jag faktiskt hann med det jag tĂ€nkt göra och lite dĂ€rtill ✚.



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0