Försommargrönska

Favorit årstiden är här 😍. Grönt vart man än ser. Nu har grönskan dessutom fått sällskap av lite färgklickar av blommor här och där 🌷.



Bilderna är tagna de senaste veckorna. Det blev nästan bråttom att plocka bort stenar från gräsmattan där den stora snöhögen varit. Vill ju inte ha ett gruslass i gräsklipparen 🙈. Jag som hade tänkt lägga på minnet när snöhögen försvann, men mitt i allt var den borta och jag har ingen aning om när den försvann 😅.



Körsbärsträdet blommar så fint. Ska bli spännande att se om vi får plocka några körsbär (inte för att jag tycker om körsbär 😛). Några enstaka har vi fått de senaste åren.




Häggen blommar så fint upp efter väggen till "gäststugan". När började den växa in över huset? 🤔😅


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0