Ett besök vid frissan

För två veckor sedan var det dags igen. Det var hög tid för ett frissabesök vid Hairhouse. Både för Wilma och mig. Det är inte precis något som jag prioriterar utan mest något som är nödvändigt då och då. Wilma tyckte förstås det var roligt 😀.


10 cm fick ryka för Wilma. För mig blev det inte så mycket, men visst blev det några centimeter kortare. Slutresultatet hamnade dock inte på bild. Wilma ville ha rosa färg i håret, men de hade de inte, så då fick det bli lite gult istället 🙂.

Egentligen skulle jag nog ha velat färga håret också, men tog mig inte råd denna gång. Kan hända jag färgar det själv...skulle vilja ha det lite ljusare igen 🤩.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0