Julafton 2022

Julafton började med en promenad tillsammans med Wilma i det fina vädret. Måste passa på medan solen visade sig ☀️.

 
Efteråt blev det traditionell julaftons bastu. Sedan blev det lite bråttom att hinna äta lite risgrynsgröt innan jag åkte iväg till jobbet. Så med andan i halsen kom jag mig iväg 🎅.


Jultomten hittade till jobbet också och sedan underhöll Kalle Anka under middagen. 

Wilma och Johnny var hos Wilmas fammo och faffa hela kvällen och tydligen hade Wilma ännu inte fått alla paket för tomten kom med ännu fler 🎁✨️.


Jag slutade jobbet klockan 21 och då kom Johnny och Wilma precis hem igen. Wilma var ivrig att visa vad hon fått och sedan blev det en lugn kväll framför tv:n 🎄.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0