Den stora julvandringen version 2022

I år blev det en lite annorlunda runda till alla gravar. Dessutom fick jag lämna bort några. Brukar ju besöka över 20 stycken annars. Tiden räckte inte till 🙈. Wilma och jag åkte till Malax 23.12.



Sedan fortsatte vi till pappas grav och alla andra närliggande gravar.


På julafton var Wilma och Johnny med ljus till Gamla-Vasa begravningsplan medan jag var på jobbet. På juldagen svängde jag in via Kvevlax och satte ljus på min farmor och farfars grav mfl.


Så blev det detta år. Förhoppningsvis hinner jag till fler nästa jul, ja och de som inte fick något besök nu vid jul kanske kan få ett ljus nu i januari istället ✨️.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0