Cykeltur, isläget och gymbesök

Förra veckan tog Wilma årets första cykeltur. Det blev en tur fram och tillbaka till Marthagården för att kolla isläget. Isen i Kyro älv har gått där, men just då var vattnet bara en liten bit upp på ängarna.


På kvällen fick Wilma komma med till gymmet för första gången. Har länge tänkt ta med henne, men inte "vågat". Den här kvällen fick hon fara på barnjumppa 3-4 år medan jag gick på ett danspass. Det gick riktigt bra! 👍 Ja inte dansen, men Wilma tyckte jumppan var rolig. Jag hade tänkt att hon skulle komma och söka mig, men icke. Hon var på 45 minuters jumppa, på finska, utan att jag eller någon annan hon känner var med. Så duktig 🥰. Efteråt hann hon leka lite i lekrummet också. 


Varje torsdag kväll kan vi inte fara till gymmet, jag jobbar ju ibland kväll. Men helt klart får hon nog komma med igen någon dag. Far vi en torsdagskväll tror jag nog jag gymmar i gymmet istället för att gå på dansen, det var nog lite väl många stegserier för min smak. Man kände sig ganska dålig jämfört med många andra 🙈😄.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0