Höstblommor

Sommarblommorna har gjort sitt för i år. Det är bara att acceptera att sommaren är slut. Snart är första snön här. 


I år ville jag ha lite höstfint på Lillö också, så fick bli så här i blomlådorna.

Vid mommo och moffas samt pappas grav fanns det inget kvar av sommarblommorna, var dags för nya. Hoppas de här håller länge.


Här hemma blev det snabb pyntat på trappan en dag efter dagis. Wilma ville gå in direkt och jag ville pynta där ute, så fick gå snabbt 🤪.


På tal om höst borde jag köpa en höstjacka. Men har inga höga förhoppningar om att hitta en i rätt modell som passar och till det rätta priset (inte mera än 50€). De flesta jackor jag har är fyndade på loppis, så får nog hålla upp ögonen där 🙂.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0