Mycket snö i Västervik

En dag åkte Wilma och jag och hälsade på Wilmas mommo. Wilma ville först leka där ute. Vi lagade snökakor och rutschade lite. Nog har det kommit mycket snö i vinter! Mera än här hemma.



Vi har ju Wilma hemma från dagis hela januari avgiftsfritt. Jag har ändå bara 5 vardagar på tre veckor som jag jobbar morgonskift, resten kväll, ledig eller natt, så fammo och faffa sköter då jag inte är hemma. Så då jag är ledig tycker jag att det är viktigt att inte bara lämna där hemma framför tv:n eller plattan, då passar det bra att fara till Västervik och leka.


Sedan blev vi bjudna på mat och så lekte vi en stund inomhus innan vi åkte hem igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0