Första gången på HopLop

I lördags var det en historisk dag. Wilmas första besök på HopLop! 🙂 Hon fick "presentkort" dit till julklapp, och redan före det hade jag tänkt att vi skulle åka dit. Coronaläget har ju dock gjort sitt, vi har helt enkelt inte kommit oss iväg. Nu var det äntligen dags. Jag bokade en tid, sedan var det bara att fara dit.


Det var snöoväder ute, så passade riktigt bra med några timmar lek inomhus. Wilma har länge frågat när vi kan fara till något lekställe, hon har sett liknande på plattan. Äntligen gick önskan i uppfyllelse.



Det gick inte så bra att klättra uppför vulkanen, varken jag eller Wilma slapp upp 😅. Kanske en annan gång. Wilma testade nästan allt, men vägrade åka i någon rutschbana. Det var bara jag som rutschade 😅. Men inget måste, hon är ju lite försiktig av sig. Jag tror det skulle ha varit ännu roligare om hon haft en kompis med sig och inte bara mamma och pappa.


Wilma var riktigt duktig och åkte bil helt själv. Vi hoppade på studsmattorna, spelade innebandy och gjorde en massa annat roligt också. Lunch åt vi också där. En annan gång äter vi nog hemma, blev väl saftigt då någon dryck inte ingick i måltiderna. Annars helt ok hamburgare. Dock för småa enligt Johnny, och visst, för över 10€ / måltid hade jag nog förväntat mig mera.


Får se när vi åker dit igen 🙂.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0