Båtlekparken med snö upp till knäna

Förra veckan var vi till båtlekparken hela TVÅ gånger. Det bara blev så. Båda dagarna blåste det hårt. I alla fall den dagen vi var där 1,5 timme fick jag kallt. Wilma blev snarare svettig 😅. Vi hade emellanåt snö upp till knäna, men visst kunde man ta sig fram i parken fastän vinterunderhåll saknas.


Wilma tyckte det var roligast att klättra runt den stora båten. Förut har hon inte vågat klättra upp fastän jag hållit i, nu gick det riktigt bra. Visst hjälpte jag till lite här och där, men ibland sa hon att hon kan själv 🙂.




Nu börjar jag nästan ha nog av all snö. Jag vill ha vår och barmark ☀️. Men måste väl snällt vänta nån månad till 🌿.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0