Picknick, skogsarbete och en isglass

Dagarna rusar iväg. Här kommer en tillbakablick över vad vi har sysslat med den senaste tiden.
 
En kväll gick jag ut med roskis, samtidigt förevigade jag en fin kvällshimmel.
 
 
Många dagar har vi avnjutit en picknick på terrassen, eller ja, Wilma har ätit en klämmis och druckit lite mjölk. 
 
 
Tänkte också vi skulle ha picknick på lindon bakom skogen, men icke, WIlma satt en minut och så skulle hon upp igen. Några foton hann jag dock ta ☺.
 
 
Här på gården har det också blivit lite skogsarbete. Johnny sågade ner några träd vid stenmuren samt en hel del sly i skogen. Flera dagar har jag dragit ris till skogs, men ännu återstår en del.
 
 
En dag lagade vi isglass. Wilma tyckte det var kallt, men gott.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0