På stan med mamma

Idag blev det en dag på stan. Wilma och jag. Johnny skulle vara hemma och snickra på lekstugan (vilket inte blev till nåt pga regnet). Vi parkerade vid gamla buss stationen och gick sen mot torget. Gick i några klädbutiker, tyvärr var Bambini stängt denna dag, såg många fina saker där i fönstret. Köpte också lite tillbehör till kommande 2-års kalas. Lunch åt vi på Hesburger där vi mitt i allt fick en gratis fanta då flickan i kassan inte förstod då jag sa "liten franska", hon hörde "liten fanta". Så vi fick fantan på köpet ☺.


I en annan butik hälsade vi på en stor drake, de fanns nog till salu, men denna gång fick ingen drake komma med oss hem.


Vandrade sedan vidare till Comboliina i regnet. Hittade några plagg åt mig och Wilma. Hade hoppats Wilma skulle somna i vagnen, men det gjorde hon inte. Istället fick det bli en tur via Storkyro på vägen hem så Wilma fick sova lite över 1 timme.

En riktigt lyckad mor och dotter dag blev det 💕.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0