Fint höstväder och skoproblem

Vad gör vi den här veckan då? Egentligen inte så mycket, än så länge. Wilma är fortfarande förkyld, så hon har mest fått vara hemma, med undantag av nån butiksrunda. Jag har jobbat en dag och fammo har skött Wilma. Idag var det babysim igen, men vi åkte inte på det pga förkylningen. Har nästan tappat räkningen på hur många gånger vi har att ta igen. I fredags hade jag bokat en ersättande simtur, men då vaknade ju Wilma och var förkyld på fredags morgonen. Dit for den simturen. 
 
 
Idag då det var så fint väder var vi utomhus en stund. Wilma ville äta krusbär och vinbär, men försökte förklara att det inte finns några bär på buskarna längre. Hon bara pekade på buskarna och ville ha bär ❤. Då vi inte hittade några bär gick vi och plockade päron istället. De var goda.
 
 
Jag har också införskaffat två vinterhalare i storlek 86. Får hoppas de passar ännu då kölden är här. Annars har hon nog en halare som är 92 också. Är så svårt att veta vad som passar om nån månad. Sko problem har vi också. Tydligen var skorna som jag köpte för ca 3 veckor sedan för småa. Så nu använder hon ett annat par som är just och just. Vinterskor har hon nog så vi borde klara oss detta år. Möjligen kan hon behöva nya mot våren. Känns nästan onödigt att köpa nya höstskor då man ändå snart kan börja använda vinterskorna. 
 
 
Vi ser framemot helgen, då blir det en tur till Tuuri ☺. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0