Firat pappas/moffas födelsedag

I söndags åkte jag och Wilma till Västervik på förmiddagen. Lite senare på dagen skulle vi fira pappas födelsedag, men vi började dagen med lite gårdsloppis. Vi bytte bilstolen till vagnen och traskade iväg. Det blev en promenad på ca 2 km dit. Tänkte att Wilma skulle somna på vägen dit, det var ju ändå sovtid, men icke. Hon var vaken hela loppisrundan. Fyndade lite kläder åt henne, en bok och ett litet mumin krocketspel. Sedan somnade hon då vi nästan var vid mommos igen. Ganska passligt egentligen för då fick jag hjälpa mamma i köket före resten av gästerna anlände. Vi blev det vanliga gänget. Vi blev bjudna på både mat och tårta.
 
 
Pappa fick ett muminpappakort, det skulle Wilma helst ha behållit, men motvilligt gav hon nog ifrån sig det. Jag hade kameran med mig, gick omkring och tog foton, efter någon timme upptäckte jag att minneskortet fattades. Det fanns hemma i datorn. Alltså hade jag inte tagit några bilder. Blev att låna Johnnys telefon då för att få någolunda bra bilder, min telefon tar inga bra bilder inomhus.
 
Stort GRATTIS på födelsedagen än en gång. Vi kommer pånytt och firar på onsdag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0