En sådan helg

Den här helgen börjar gå mot sitt slut, äntligen kan jag väl tillägga. Jobbade fredagkväll, 8-17 igår och idag blir det kvällsjobb igen. På fredag kväll då jag kom hem från jobbet bjöds det på en god "snacks" bricka. Morötter, gurka, paprika och en smaskig dippsås. Var gott med något salt men lite "nyttigare". 
 
 
Igår då jag kom hem från jobbet var jag riktigt trött och hade huvudvärk, fastän det varit en lugn dag. Vi hjälptes ändå åt att laga en god middag på kvällen. Sedan vilade/sov jag i 1,5 timme, vilket tydligen var välbehövligt. Vid halv nio var det dags att stiga upp igen, kunde ju inte gå och sova redan då. Blev istället 4 avsnitt av nya säsongen av Shamelss. Nu är jag fast i serien igen och kan knappt vänta tills vi ser nästa avsnitt. 
 
Idag före jag åker till jobbet blir det en promenad till Marthagården för att rösta i presidentvalet. Har egentligen ingen aning om vem jag ska rösta på, är inte precis så insatt, men rösta ska jag ändå. Vi får hoppas vi hålls på benen både dit och hem igen, kan vara lite halt har jag på känn. 
 
Imorgon är jag ledig. Blir en lugn dag. På kvällen ska loppisbordet tömmas och så ska jag på vattenjumppa. Bara tre arbetsskift kvar, sen semester.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0