Granen inne och ett bra gömställe

Granen är inne, men än så länge är den inte klädd. Får se om vi hinner klä den ikväll, eller om det blir en annan dag. Skönt att ha den på plats i alla fall. Bilder kommer då den är klädd. Idag blev det morgontur på jobbet. Sedan via några butiker och hem. Tror nästan jag har alla julklappar köpta nu. Inventerade i presentskåpet så behöver nog inte köpa fler. Nu gäller det bara att paketera in dem. Enligt tradition så måste jag paketera in de flesta den 23:e, men en del ska jag ge bort före det så åtminstone de tänkte jag börja med att slå in ikväll. Ska nog lägga på lite julmusik också så jag får den rätta stämningen. 
 
Ingen aning om Molly har köpt alla julklappar ännu. Här om dagen hade hon ingen brådska i alla fall. Tänkte inte hitta henne, men till sist såg jag att hon hade lagt sig i sängen, under sängöverkastet dessutom. Såg ut som om någon bäddat ner henne. Bra ställe att ligga och spana på.
 
 
Imorgon väntar en ledig dag. Jobbar inte så mycket denna vecka. Har natt mellan onsdag och torsdag, sedan blir det jobb först på julafton. Jobbar ju alla juldagar så det kommer bli några intensiva dagar, men får glädjas över att vara ledig över nyårshelgen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0