Ut i friska luften

Började den lediga dagen med en joggingtur till skogs. Det är sällan jag kommer mig ut i friska luften och springa, tycker helt enkelt bättre om löpbandet på gymmet. Jag blir mera motiverad att springa längre då jag har en display med tid eller sträcka framför ögonen. Är lite jobbigt att springa utomhus och titta på telefonen eller klockan hela tiden, hehe. Var dock skönt att komma ut en sväng. Det var bara några plusgrader då jag startade, men det tog inte länge innan det kändes som minst 20 plusgrader, i alla fall innanför jackan. 
 
 
Idag tänker jag låta bilen vila lite. Får köra fram och tillbaka de kommande dagarna ändå. Det finns ju minst sagt saker att göra här hemma också. Diska och tvätta har jag redan hunnit med. Nu då solen skiner är det svårt att undvika att se på de smutsiga fönstren. Fick ju bara tvättat ett fåtal senast. Men det finns ju viktigare saker att göra. Borde baka lite bröd och skriva en inköpslista så jag kan fara och handla imorgon. Blev i alla fall en bra start på dagen. Hoppas resten av dagen blir lika bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0