Ombyte i soffan

Igår fick "nya" kuddöverdrag komma fram. Egentligen är de ju faktiskt nya för mig, köpte ju dem på loppis och nu passade det bra att ta fram dem. Lite somriga kanske de är, eller våraktiga, men vi går ju mot våren så de får passa. Muminkudden får fortsättningsvis pryda soffan.
 
 
Skulle jag vinna på lotto skulle jag köpa ny klädsel till sofforna, det ena överdraget blev ju så missfärgat sist jag tvättade det. Men vi får leva med det. Det är ju inget absolut måste att köpa nytt. Går ju att täcka över om man vill. Det finns ju viktigare (och roligare) saker att sätta pengarna på.
 
Igår var jag ledig, egentligen skulle det ha blivit en dag i Jakobstad, men tyvärr blev det inte så. Istället blev det en städdag här hemma. Idag jobbar jag morgontur och imorgon har vi planeringsdag från jobbet. 
 
Önskar er alla en bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0