Tranor i skogen

Det blev en effektiv start på dagen. På med diskmaskin och tvättmaskin. Sen ut på en joggingtur efter skogsbilvägen. Svettigt blev det! Är så svårt att veta vad man ska klä på sig så här års. Inte för mycket och inte för lite. Blev nästan för mycket med halsduken. Tur att jag inte tog någon mössa. Såklart glömde jag näsduken hemma, så måste nog sätta jackan i tvättmaskin nu. Det är så typiskt då det alltid ska rinna ur näsan. 
 
 
Inne i skogen såg jag två tranor, men kom inte närmare än så här med min mobilkamera. De hade mycket att berätta åt mig, men de var lite rädda av sig. 
 
 
Ska först till nattjobb idag så ännu hinner jag göra en hel del här hemma. Ska nog ta och renbädda, plocka upp lite saker och städa lite. Borde fixa loppisbord också, kan hända det blir bord på två olika loppisar denna gång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0