Stormässa

Denna helg ordnas Stormässa i Botniahallen. Idag på förmiddagen åkte vi iväg dit för att se om de hade något intressant att erbjuda. Tyckte det var ovanligt mycket folk på mässan, eller så hade de gjort gångarna mindre och smalare. Var i alla fall svårt att komma sig fram på vissa ställen. Vi började med att se på en duell mellan Vasa och Korsholm. Tävlingen gick ut på att göra hamburgare och så skulle en jury bedömma vilken burgare som blev bäst. Vasa vann duellen. 
 
 
Sedan gick vi ett varv runt bland alla utställare. Såg många intressanta saker, men denna gång köpte vi inget. 
 
 
Nu kan jag inte sitta här och lata mig längre. Ikväll komma mamma och pappa samt Johnnys föräldrar och Tommy hit på kalas för att fira Johnny som fyller år idag. Nu blir det att baka och städa resten av dagen tills gästerna kommer. 
 

Kommentarer
Postat av: Berit Nilsson

Hej Caroline och tusen tack för alla dina tjusiga bilder jag just njutit av.Varma lyckönskningar till Johnny på födelsedagen! Allt gott i stort och smått önskas er från Berit.God fortsättning med "vårbruket"!

Svar: Tack! Jo jag ska hälsa. Ha det bra du också!
Caroline

2016-04-23 @ 17:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0