En födelsedag

Dagen började så här.
 
 
Sedan blev det lunch på Amarillo. Chicken pocket blev det denna gång, helt okej, men nästa gång tar jag nog Garlic chicken som jag brukar göra. 
 
 
På kvällen blev det ännu mera kalas. Johnny hade lagat en fin och god smörgåstårta, dock på köpta bottnar denna gång. 
 
 
Resten av kvällen var det full fart med traktorkörning på vardagsrumsgolvet och jagning av katter. En och annan tårtbit slank också ner.
 
 
Tack för alla fina presenter! Blev tydligen lite mumintema denna gång igen. På bilden nedan kan du se alla muminrelaterade saker som jag fick (fattas dock kexburken ser jag nu). 
 
 
Nu är det färdig kalasat här i huset för ett bra tag framöver. Skönt så! Idag fortsätter dock kalasandet hos min syster där de har en student i huset. 
 
Hoppas ni alla har en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0