Nytt i vardagsrummet

Blev ett gympass efter nattjobbet. Kändes dock överallt att jag var på Bodypump igår innan jobbet. Nu sitter jag i soffan och testar det nya surroundsystemet som dykt upp i vardagsrummet. Fyller jag år idag? Nej, gör nog inte det. Tror nog det var någon annan här i huset som ville ha ett nytt, men men, kan konstatera att det är mycket bättre ljud och bättre bas i de här högtalarna. 
 
 
Nu ryms dock inte mina lådor där på sidan av tv:n...måste hitta ett nytt ställe att placera dem på. De är ju inte så diskreta och osynliga de här nya högtalarna om man jämför med de gamla...men man vänjer väl nog sig. Huvudsaken det är bra ljud! Tv bordet som Johnny snickrat ihop för x antal år sedan borde nog få se lite färg, har tänkt på det länge. Får se om vi får något gjort åt saken i sommar. 
 
Ikväll ska vi på babysimning tillsammans med Linda, Isac och Felicia, ska bli spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0