Sommarlistan

Har sett många andra göra en, så nu tänkte jag fundera ut en egen sommarlista, vad har jag tänkt göra i sommar?
 
Mina planer inför sommaren: Jobbar i juni och juli, min semester börjar officiellt först 3.8, men hoppas på att få helgen ledig före det. Men mellan allt jobb har jag också tänkt njuta av solen och värmen (då den nu kommer), besöka någon auktion samt loppis. Fara ut med båten och njuta av lugnet på Lillö. Tillbringa sena kvällar på terrassen framför någon bra film på datorn. Frukost på balkongen ser jag också framemot. Fira flera födelsedagar står också på programmet. I augusti åker vi iväg till Tyskland, ska bli så roligt!
 
 
 
Bästa sommarstället: Oj vad svårt att välja...men det får nog bli Lillö.
 
Favoritsommarblomman: Liljekonvalj
 
Här badar jag helst: På Lillö
 
 
 
Hur länge ska du vara ledig? Ja vad blir det nu...nästan 5 veckor.
 
Vad ser du mest framemot? Tysklandsresan. Är så mysigt att tälta.
 
Vad kommer du att köpa inför semestern? Köpa? Köper inget inför semestern. Kläder har man väl fullt av i skåpet från förr. Något enstaka plagg från loppis då kanske. 
 
Det här lyssnar jag på i sommar: Lyssnar bl.a. på det här:
 
 
På sommaren går stereon oftast varm. Musik ute som inne och i bilen.
 
Favorit sommardoft: Nyklippt gräs, det är doften av sommar.
 
Den ultimata sommardagen: Åker vi ut med båten till en ö, har en picknickkorg med. Solen skiner från en klarblå himmel, det är 25 grader varmt och spegelblankt. Då kan jag koppla av.
 
 
Ja det var min lista det. Hur ser din ut?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0