Dagens evenemang

Idag önskar jag att jag hade lite kortare väg till Jakobstad. Idag ordnas nämligen storloppis där. Först hade jag tänkt fara, sen inte, sen kanske, men nu har jag nog bestämt mig, stannar hemma. Har hellre några fler slantar i fickan då vi far på resa. Så har du inget att göra idag och har vägarna förbi där, så åk dit! Årets loppis ordnas mellan kyrkan och skolparken.
 
Loppisstämningen är ju oslagbar, här är några bilder från förra årets storloppis.
 
 
Får ju trösta mig med att jag var på loppis igår. Dessutom ringde mamma nyss och frågade om jag vill komma med dem ut och äta någonstans, och mat tackar man ju inte nej till, hehe. Ska bli roligt att inte behöva sitta här hemma och "rulla tummarna" i alla fall. 
 
Ni som besöker årets storloppis får fynda för mig också. Men det börjar blir bråttom, loppisen öppnade redan klockan 9 på morgonen så om ni vill fynda måste ni skynda er dit nu. Men har ni inte så bråttom hinner ni nog fynda fram till klockan 18. Hoppas ni som åker dit får en trevlig loppisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0