En god glass

Idag blev det en loppisrunda. Fyndade ett par bekväma jeans. Sedan blev det 1½ timme på gymmet. Lite senare körde jag till Dragnäsbäck för att hälsa på Tea med familj. Hade köpt med ett glass paket, kändes dumt att komma utan något. Var verkligen en god glass, vanilj blandat med vitchoklad, måste köpa hem ett likadant paket någon dag. 
 
 
Har börjat ladda upp foton för framkallning. Men måste sätta på paus då jag for hemifrån på eftermiddagen. Får se nu om jag får uppladdat de resterande 374 bilderna. Man kunde endast ladda upp 500 på en gång, så måste göra en ny mapp och ladda upp resten sen då jag laddat upp de här. Skulle ha velat haft hela slutet av år 2012 i samma mapp, men nej det gick inte. 
 
Imorgon har jag träff med Malena och Sofia. Hoppas det inte blåser lika hårt som idag. Skulle vara kul med en promenad längs med vattnet, men då ska det inte blåsa lika hårt som nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0