En loppisfyndad lampfot fick ny färg

För flera månader sedan köpte jag en lampfot från loppis. Den var blå och inte särskilt fin. Tyvärr tog jag inget foto på den då den var blå, för nu är den svart. Har inte haft någon inspiration för målning eller annat pyssel på länge, så det tog en tid innan den blev färdig målad. 
 
 
Först hade jag tänkt mig en naken lampa och ingen lampskärm, men nu vet jag inte. Passar ganska bra med lampskärmen...borde kanske stryka själva tyget, men annars tycker jag det ser helt okej ut. Någon ny lampskärm tänker jag inte köpa, den här hade jag tänkt sälja på loppis men nu kanske den blir osåld i alla fall. 
 
 
Vad tycker ni, lampskärm eller inte?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar utan skärm :) Men i ditt hem med den vackra lantliga stilen passar den fint med skärm. :)

2015-04-09 @ 20:43:13
Postat av: Ulli

Med skärm tycker jag!

2015-04-10 @ 07:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0